Friday, December 30, 2011

Pierre


Den andra ägaren till denna 1967 Cougar är:
Pierre, 20 år gammal från Stockholm. Har bott ute på mälaröarna större delen av mitt liv, och därför har båtar legat oss närmast hjärtat. Familjen har haft ett antal motorbåtar samt segelbåtar. Själv "fick" jag och min syster vår första båt i tidig ålder. I samma takt som jag växte så blev båtarna även större och större. 

Rent bilmässigt har vi inte haft något som stått ut. I vår familj har bilar fungerat som ett transportmedel mellan punkt A till punkt B. Som barn var jag allmänt klåfingrig, och fick ofta gå med byxorna i fickorna, hehe. 
Men nu får jag tillfälle att använda denna egenskap, och lära mig något med den.

Ska bli ett riktigt äventyr att beblanda sig med gamla, amerikanska muskelbilar. Något jag verkligen ser fram emot!


___________________________________________________________

My name is Pierre, I'm 20 years old from Stockholm, Sweden. Ive been living my whole life on islands (connected with roads), and boats have always been a big part of my life. 
In the same rate that I've grown my families and my own boats have escalated in size. 

When it comes to cars, theres not much to tell. Cars have basically been a way of transportation from point A to point B. As a child i had a hard time keeping my hands away from things, and I often had to walk around with my hands in my pockets, hehe. 
But now i get to use this quality of mine, and learn something from it as well.

Its going to be a great adventure working with and on old american muscle cars. But this is something i look forward to!

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home