Tuesday, December 27, 2011

Johanna

Så vilka tusan är vi då som gett oss in på dessa galenskaper?

Johanna, 21 år från Örebro är uppvuxen i en familj där det mesta kretsat runt bilar. Tydligen åkte jag V8 hem från BB. Har många kära minnen från våra Fordar. När jag gick i ettan  och vi skulle åka till skolan, det var riktigt kallt och den enda bilen på gården som startade var en Ranchero -58. När vi åkte i pappas Fairlane 500 -64 och om jag fick bestämma skulle det spelas E-Type ur högtalarna. När jag var 11 och för första gången körde bil (hemma på gärdet) och var så lycklig för att den inte stannade när jag släppte på kopplingen, sen la extrapappa i högväxeln och jag var inte alls lika glad längre... Minnen av semestrarna i Herrgårdsvagnen, onsdagsträffarna med Cougarn. Tänk om man kunde backa tiden och njuta lite mer.

Men nu har vi våran egna Cougar att skapa minnen i!

__________________________________________________________

So who are we?

Johanna, 21 years old from Orebro, Sweden. Grown up in a family were most things was about cars. Apparently the first car I rode in had a V8. I have lot of memories from our Ford. Like when i was 7 and we where going to school, it was freezing outside and the only car that started was a Ranchero from -58. When we rode in my fathers car and if I got to decide the music playing was E-Type (techno). When I was 11 and got to drive a car for the first time and was superhappy that the car didn't stall when I released the clutch, I wasn't that very glad when my stepfather put in the high gear ratio... The memories of our vacations in the Ranchwagon, the wednesday meetings in the cougar. What if you could turn back time and enjoy it some more?

But now we have our own Cougar to make memories in!

Mercury Cougar XR-7 1969
The actual On Her Majesty's Secret Service Bond car.

Ford Ranchero 1958

Fairlane Ranchwagon 1963

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home